DATA RECOVERY



Επαναφορά Αρχείων – Ανάκτηση Δεδομένων

Δείτε μερικά απο τα χαρακτηριστικά της εταιρίας που είμαστε επίσημοι συνεργάτες για τα Δωδεκάνησα:

 

 

  • H TicTac Data Recovery είναι η πρώτη εταιρία για ανάκτηση δεδομένων στην Ελλάδα, απο το 1999.
  • Διαθέτουμε ISO9001 για την διασφάλιση της ποιότητας υπηρεσιών μας αλλά και ISO27001 για την ασφάλεια των δεδομένων σας.
  • Διατηρούμε την εγγύηση της Western Digital σε δίσκους εντός εγγύησης αλλά και σε άλλες εταιρίες κατόπιν ενημέρωσης απο εσάς.
  • Μεγάλοι οργανισμοί και εταιρίες εμπιστεύονται σε εμάς την ανάκτηση δεδομένων τους
  • Οι πελάτες μας είναι πολύ ικανοποιημένοι απο τα υψηλά ποσοστά επιτυχίας της εταιρίας μας και σχολιάζουν θετικά της υπηρεσίες μας στα Social Media και με γραπτές ευχαριστήριες επιστολές.
  • Εάν παραλάβουμε πρώτοι το δίσκο σας (χωρίς δηλαδή να έχει επεμβάσεις απο τρίτους) έχουμε 95% πιθανότητα να ανακτήσουμε δεδομένα, ενώ αν έχει επέμβει τρίτος (τεχνικός, άλλη εταιρία επαναφοράς αρχείων ή έχετε πειραματιστεί εσείς) τότε τα ποσοστά μας πέφτουν κάτω απο 45%.

Υπηρεσίες Computer Forensics & Ηλεκτρονική Έρευνα

Υπηρεσίες διαγραφής & Καταστροφής Δεδομένων

  • Καταστροφή Δεδομένων
  • Απόσυρση εξοπλισμού πληροφορικής και υπολογιστών
  • Ανακύκλωση Σκληρών Δίσκων & usb

Υπηρεσίες για την Ασφάλεια Δεδομένων

  • Δωρεάν Συμβουλές Προστασίας Αρχείων
  • Δωρεάν Αυτοψία Μηχανικού για Backup & Disaster Recovery

Παραβίαση Κωδικών

Έχω συμπτώματα χαλασμένου σκληρού δίσκου; Πως καταλαβαίνω ότι χάλασε ο σκληρός δίσκος;

Ένας χαλασμένος σκληρός δίσκος μπορεί να προκαλέσει σημαντικό πρόβλημα απώλειας κρίσιμων αρχείων.

Αν το πρόβλημα σας εντάσσεται στα παρακάτω, τότε κατα 90% μπορούμε να σας βοηθήσουμε και να κάνουμε ανάκτηση δεδομένων στο σκληρό σας δίσκο.

  • Χαλασμένος σκληρός δίσκος! Μπορούν να διασωθούν τα δεδομένα μου;
  • Ο εξωτερικός σκληρός δίσκος δεν εμφανίζεται!
  • Έχω πρόβλημα στο σκληρό δίσκο μου!
  • Δεν λειτουργεί ο σκληρός δίσκος !
  • Ο σκληρός δίσκος δεν αναγνωρίζεται απο το BIOS!
  • Ακούγεται ένας ήχος τικ τακ απο το δίσκο μου!
  • Ο σκληρός δίσκος δεν ανοίγει! Δεν παίρνει ρεύμα!
  • Έχασα σημαντικά δεδομένα απο το σκληρό δίσκο και δεν έχω backup
  • Ανάκτηση δεδομένων απο SSD δίσκο (Solid State Drive)

Μερικές απο τις μάρκες σκληρών δίσκων που έχουμε κάνει ανάκτηση δεδομένων

Για να φτάσατε σε αυτή τη σελίδα λογικά ενδιαφέρεστε για την επαναφορά αρχείων απο σκληρό δίσκο που έχει χαλάσει ή που έχετε διαγράψει κατα λάθος αρχεία. Οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες μας αναζητήσανε τους παρακάτω όρους:

  • Έχω ένα χαλασμένο σκληρό δίσκο Seagate

  • Έχω ένα χαλασμένο σκληρό δίσκο Western Digital

  • Έχω ένα χαλασμένο σκληρό δίσκο Toshiba

  • Έχω ένα χαλασμένο σκληρό δίσκο Fujitsu – Fujitsu Siemens

  • Έχω ένα χαλασμένο σκληρό δίσκο Samsung

  • Έχω ένα χαλασμένο σκληρό δίσκο Maxtor

  • Χάλασε ο SSD δίσκος

Εάν έχετε πρόβλημα στον σκληρο δισκο του συστήματος σας και δεν έχετε backup των αρχείων σας μην απογοητεύεστε. Τα εργαστήρια ανάκτησης δεδομένων μπορούν να κάνουν ανάκτηση δεδομένων στο αποθηκευτικό σας μέσον το οποίο έχει μηχανικό πρόβλημα ή πρόβλημα στην ηλεκτρονική του πλακέτα.

Ποιες κατηγορίες βλάβης υποστηρίζονται για ανάκτηση δεδομένων;

Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε σε ποιά κατηγορία βλάβης ανήκετε, τότε ελέγξτε την περιγραφή συμπτωμάτων απο τις διάφορες κατηγορίες βλάβης και ταιριάξτε κάποιο απο τα συμπτώματα με το δικό σας:

Διαγραμμένα αρχεία απο σκληρό δίσκο - Χαλασμένα partitionsA. Πλήρως λειτουργικός δίσκος με χαμένα αρχεία

Logical Data Recovery είναι η διαδικασία ανάκτησης δεδομένων απο πλήρως λειτουργικό δίσκο όπου έχουν χαθεί αρχεία. Μερικά απο τα κοινά προβλήματα αυτής της κατηγορίας είναι παρακάτω:

  • Υπάρχει χαμένο partition – Πρόβλημα στη διχοτόμηση
  • Κατεστραμμένο partition – Partition το οποίο δεν αναγνωρίζεται ή διαγράφτηκε
  • Διαγραφή αρχείων κατα λάθος
  • Πρόβλημα σε αρχεία απο επίθεση ιού / spyware
  • Σβησμένα email
  • Χάθηκαν τα email (απο Outlook, Outlook express, Thunderbird κλπ) – Πρόβλημα σε .pst αρχείο
  • Πρόβλημα σε βάση δεδομένων – Δεν μπορεί να ανοίξει το sql ή το mdb αρχείο
  • Εγγραφή αρχείων πάνω απο άλλά
  • Σβησμένα έγγραφα

Περισσότερες πληροφορίες για το Logical Data Recovery και τα συνήθη συμπτώματα …

B. Πρόβλημα στο εσωτερικό πρόγραμμα (firmware) του σκληρού δίσκουσκληρός δίσκος με πρόβλημα firmware - seagate 7200.11

  • ο δίσκος ακούγεται να γυρίζει αλλά δεν έχω πρόσβαση στα δεδομένα
  • ο σκληρός δίσκος ξαφνικά εξαφανίστηκε απο το σύστημα μου
  • ο σκληρός δίσκος εμφανίζεται ώς 0GB
  • ο δίσκος ζητάει format
  • ο δίσκος δεν μπορεί να ξεκινήσει, ακούγεται τακ τακ – Click of Death

Περισσότερες πληροφορίες για Firmware Data Recovery και τα συνήθη συμπτώματα …

Γ. Πρόβλημα στην πλακέτα του σκληρού δίσκου

Προβλήματα τα οποία αφορούν το ηλεκτρονικό κύκλωμα του Σκληός Δίσκος με πρόβλημα στην πλακέτα (pcb)δίσκου όπως :

  • Υπάρχει εμφανές κάποιο καμένο chip
  • Μυρίζει η πλακέτα του δίσκου
  • Υπερθέρμανση ηλεκτρονικής πλακέτας σκληρού δίσκου
  • Δεν ξεκινάει καθόλου να γυρίζει ο δίσκος
  • Δεν παίρνει ρεύμα ο δίσκος

Διαβάστε περισσότερα για το PCB Repair Recovery και τα συνήθη συμπτώματα …

Δ. Μηχανικό πρόβλημαΣκληρός δίσκος με πρόβλημα κεφαλής ή Mοτέρ

Προβλήματα στα μηχανικά μέρη του σκληρού δίσκου τα οποία παρουσιάζονται συνήθως με τα παρακάτω συμπτώματα στο σκληρό σας δίσκο :

  • Ακούγεται θόρυβος απο το δίσκο
  • Ο δίσκος κάνει τικ τακ – Click of death
  • Πρόβλημα στις κεφαλές του δίσκου
  • Ακούγεται ένας έντονος θόρυβος απο το εσωτερικό του δίσκου
  • Ο δίσκος έπεσε κάτω και σταμάτησε να αναγνωρίζεται απο το λειτουργικό σύστημα
  • Πτώση δίσκου εν ώρα λειτουγίας

Διαβάστε περισσότερα για την αντιμετώπιση μηχανικού προβλήματος σε σκληρό δίσκο…


Ανάκτηση δεδομένων απο χαλασμένο SSD δίσκο

Οι SSD (Solid State Drives) είναι μια ειδική κατηγορία δίσκων που δεν έχουν μηχανικά μέρη και εντάσσονται σε μια εντελώς διαφορετική κατηγορία. Ενώ πρόκειται για δίσκους οι οποίοι είναι ταχύτεροι και δεν παρουσιάζουν μηχανικά προβλήματα έχουν πολλά άλλα προβλήματα τα οποία μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια δεδομένων. Τα πιο κοινά τους προβλήματα αφορούν τα ηλεκτρονικά τους μέρη και τα προβλήματα Firmware.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά για την ανάκτηση δεδομένων απο SSD Δίσκους.

 

Αποστολή μέσου για διάγνωση

Παρακάτω θα βρείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ώστε για να στείλετε το αποθηκευτικό σας μέσο για ανάκτηση δεδομένων στο εργαστήριο μας.

Αν χρειάζεστε κάποια διευκρίνιση παρακαλώ χρησιμοποιήστε το εικονίδιο του Live chat κάτω δεξιά στο Site μας ή καλέστε μας στο 6932711771.

Eίναι σημαντικό να γνωρίζετε οτι στην TicTac Data Recovery έχουμε αποσπάσει απο τους πελάτες μας τις καλύτερες κριτικές σχετικά με τις υπηρεσίες μας στα Social Media.

[ Διαβάστε τι λένε οι πελάτες μας για τις επιτυχίες του εργαστήριου μας ]

Βήμα 1: Συσκευασία του αποθηκευτικού μέσου

  1. Τοποθετήστε το αποθηκευτικό σας μέσο (σκληρός δίσκος, usb κλπ) σε μια αντιστατική θήκη
  2. Τοποθετήστε τη θήκη μέσα σε πλαστικό με φουσκάλες, ώστε να αποφευχθεί το κούνημα κατα τη μεταφορά
  3. Μέσα στην συσκευασία θα πρέπει να έχετε τη διαγνωστική φόρμα, στην οποία θα πρέπει να συμπληρώσετε όσα περισσότερα στοιχεία γνωρίζετε και να την υπογράψετε όπου απαιτείται
    Διαγνωστική φόρμα

Κατεβάστε τη διαγνωστική φόρμα απο εδώ και εκτυπώστε τη! ]

Βήμα 2: Αποστολή μέσω Speedex Courier

Η εταιρία μας συνεργάζεται πανελλαδικά με την Speedex Courier και μεσω αυτής αναλαμβάνουμε τα έξοδα αποστολής απο το χώρο σας προς το εργαστήριο μας.

  • Kαλέσετε για παραλαβή απο το χώρο σας τη Speedex Courier στο τηλ. 801 11 00011 για να κανονίσουμε την παραλαβή σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεστε (μπορεί να παραδοθεί σε εμάς την επόμενη μέρα)
  • Μπορείτε να επισκεφτείτε ένα κατάστημα Speedex (δείτε το χάρτη των καταστημάτων Speedex εδώ) και να παραδώσετε άμεσα το δέμα σας με χρέωση παραλήπτη (θα παραδοθεί σε εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα).
  • Στο δέμα που θα μας στείλετε θα ενημερώσετε τη Speedex ότι γίνεται με χρέωση παραλήπτη (δηλαδή αναλαμβάνουμε εμείς το κόστος αποστολής προς το εργαστήριο μας) και δεν πληρώνετε τιποτα.

Στο δέμα σας απ’ εξω θα πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία σας (Ονοματεπώνυμο/Κινητό τηλέφωνο/Διεύθυνση) και ΠΡΟΣ:

TicTac Laboratories: TICTAC DATA RECOVERY Μ.Ι.Κ.Ε.
Διεύθυνση: Πάροδος Βουλιαγμένης 112Α & Τύχης 2
ΤΚ 16777, τηλ. 2106897383, fax. 2100080199

Προσοχή! Η παραπάνω διεύθυνση είναι η αποκλειστική διεύθυνση στο κεντρικό μας εργαστήριο για αποστολές μέσω Courier.

Αν θέλετε να επισκεφτείτε κάποιο απο τα σημεία παραλαβής για να μας παραδώσετε το μέσο σας, μπορείτε να βρείτε τα σημεία παραλαβης εδώ.

Βήμα 3 : Κατάθεση διαγνωστικού ελέγχου

Αναλογα με το μέσον υπάρχει ένα συγκεκριμένο κόστος διάγνωσης το οποίο πρέπει να κατατεθεί στο λογαριασμό της εταιρίας

  • Συμβατικές Περιπτώσεις: 60€ διάγνωση
    • Σκληρός Δίσκος
    • εσωτερικός εξωτερικός IDE / SATA / SCSI
    • SSD
    • RAID Σύστημα
    • SD Card
    • Smartphones / Android / Symbian
  • Ειδικές Περιπτώσεις: 30€ διάγνωση
    • MicroSD κάρτα
    • SIM Card
    • USB Flash Stick

Ανάλογα με το μέσον που στέλνετε κάνετε το ποσό κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό μας, πριν την αποστολή, για να ξεκινήσει η διαδικασία της διάγνωσης.

Χωρίς την κατάθεση της διάγνωσης δεν ξεκινάει η διάγνωση του αποθηκευτικού μέσου απο τον τεχνικό μας.

  • O Τραπεζικός λογαριασμός είναι TICTAC DATA RECOVERY Ι.Κ.Ε., IBAN:  GR42 0172 1210 0051 2108 4907 511, BIC:  PIRBGRAA, στην Τράπεζα Πειραιώς.

Σε περίπτωση που χρειάζεστε τα στοιχεία της εταιρίας για το δελτίο αποστολής, θα τα βρείτε παρακάτω:

  • TICTAC DATA RECOVERY Ι.Κ.Ε., 800782394, ΔΟΥ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ, Πάρ. Βουλιαγμένης 112Α & Τύχης 2, ΤΚ 16777

Βήμα 4 : Οικονομική προσφορά και ενημέρωση

Μόλις υπάρχει οικονομική προσφορά ή κάποιο πόρισμα απο τον μηχανικό που εξετάζει το μέσον σας, θα ενημερωθείτε στο email που δηλώσατε.

Με την έναρξη της υπόθεση θα λάβετε ένα email με κωδικούς για πρόσβαση στο πληροφοριακό μας σύστημα όπου θα μπορείτε να έχετε ένα ιστορικό και επικοινωνία με το μηχανικό μας. Το Portal παρακολούθησης υπόθεσης της TicTac Data Recovery: https://www.tictac.gr/mycase

Θα ενημερώνεστε μέσω email για οποιαδήποτε αλλαγή κατάστασης, για την έκδοση προσφοράς και η επικοινωνία σας θα γίνεται μέσω του Portal απευθείας με το τεχνικό μας τμήμα.

Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά.